De culinaire kroket rukt op

van dobbenVan Dobben, wellicht de bekendste krokettenbakker van Nederland, heeft het laten uitzoeken in Het Grote Krokettenonderzoek dat is uitgevoerd door het onderzoeksbureau Motivaction. Conclusie: de culinaire kroket rukt op. En dan moet je niet denken aan een doodgewone kroket, maar aan een kroket met een naam, zoals Van Dobben of Kwekkeboom.

De veroorzakers van de omzetstijging bij Van Dobben zijn de 35-49 jarigen. Deze groep eet nu - het waren ooit de jongeren – gemiddeld de meeste kroketten en vooral vaker een luxe kroket. Ook weten we van deze groep dat ze een middelbare beroepsopleiding of hoger hebben gevolgd en dat er geen verschil is tussen mannen en vrouwen in hun liefde voor de kroket.

bron: misset horeca

Lees ook:‘Overheid moet eetgedrag sturen’
Lees ook:De geheimen van de kroket
Lees ook:We smeren het liefste ons bammetje zelf
Lees ook:“Kelners sterven vaker aan longkanker”
Lees ook:Eet jij nog komkommers?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>